logo-turism-virtual

9.3
Impresie generala: 9 Pret/Calitate: 10 Personalul hotelului: 10
Servicii si facilitati: 9 Curatenie: 9 Locatia: 9
am fost la mare in weekendul cel mai aglomerat din tot sezonul 13-15 aug 2011, dar aici totul a fost foarte bine. locatie este usor de gasit, aproape de DN, locuri de parcare suficiente, la 4 min de mers pe jos de plaja superba din navodari(amenajata,mai libera,curata,nisip f bun).RAPORTUL CALITATE-PRET ESTE IDEAL! Recomand Blue Wave.
Mihai C.
Servicii si facilitati: 10 Curatenie: 10 Locatia: 10
Tocmai ce am ajuns dintr-o vacanta de pe malul marii unde am fost cazat la vila Blue wave si tin sa precizez ca am avut cel mai frumos sejur alaturi de personalul acestei vile, curatenie este la loc de cinste si toate serviciile , ne-am simtit ca intre niste prieteni , toata lumea era cu zambetul pe buze si bine dispusi! Plaja este foarte aproape, libera, curata si foarte linistita. toate serviciile sunt de nota 10! Va recomand cu incredere aceasta vila la care ma voi reintoarce si eu la anul!
mihai si elena
Servicii si facilitati: 10 Curatenie: 10 Locatia: 10
Am fost cazati pentru o saptamina, este un loc linistit cu o plaja destul de aproape si naturala nu aglomerata, poti sa stai linistit nu te deranjeaza nimeni sa iti vinda prostii. Dimineata ni sa oferit o cafea gratuit personalul foarte bine primitor, si pentru pretulcare am platit a fost exceptional, vrei sa te duci in mijlocul mamaia poti folosi mijlocul de transport ori masina personala , seara e mai binesa folosesti transportul pt ca nu gasesti locuri de parcare in mamaia, au parcare destul de mare la hotel si este subterana in loc sigur, camerele sint foarte mari comparind cu alte vile care am fost. Asteptam cu nerabdare sa mergem si sezonul viitor
drill
5.7
Impresie generala: 7 Pret/Calitate: 8 Personalul hotelului: 1
Servicii si facilitati: 5 Curatenie: 5 Locatia: 8
Mi-am petrecut recent concediul acolo, am fost cazat impreuna cu prietenii mei in intervalul 07.08-14.08.2010 Conditiile nu m-au impresionat f mult, pot sa zic ca e ok raportat la pret; marea e relativ aproape, plaja e putin neingrijita, dar avand in vedere ca abia se investeste in zona aceea, putem trece cu vederea. In asamblu am reusit sa ma simt bine si asta mai mult datorita grupului cu care am stat acolo. In legatura cu personalul asa zisului hotel de 3 stele, am ramas dezgustat. Din ce aflasem le plecasera si cele doua domnisoare care lucrasera la receptie si cu care noi discutasem anterior despre rezervare. Ramasesera cei doi proprietari in varsta care au reusit sa ne strice buna dispozitie prin lipsa de bun simt si comunicare de care au dat dovada, ca sa nu mai zic ca ne-au si acuzat de tulburarea linistii intr-o dimineata, netinand cont ca din grupul nostru facea parte si o familie cu copil mic si ar fi fost incalificabila din partea noastra o asa actiune. In fine, am rasuflat oarecum usurati cand am plecat sambata la pranz de la acel hotel cu gandul sa nu mai revenim vreodata pe la cei doi "patroni" care nu au nici o legatura cu meseria de hotelier, daca pot spune asa.
Mirela
Servicii si facilitati: 10 Curatenie: 10 Locatia: 10
Am fost acolo in vara anului 2008 si mi-a placut foarte mult. Am folosit transportul in comun care a fost deosebit de usor si accesibil. M-am bucurat de plaja mare si putin aglomerata numai la doua minute de hotel si am inotat in voie.Hotelul este nou foarte, foarte curat si gasesti racoarea care ti-o doresti dupa o zi de plaje. Ai toate conditiile si atentia proprietarilor hotelului.
Jesi
Servicii si facilitati: 10 Curatenie: 10 Locatia: 10
Suntem incantati de vacanta noastra la Blue Wave: curatenie, decorat frumos, liniste, camera mare, ni s-a oferit patut si scaunel cu masuta pentru cea mica gratuit, personalul foarte atent sa fim comfortabili. Frigiderul din camera ne-a economisit bani, nu a trebuit sa luam toate mesele la restaurant. Magazine sunt aproape si restaurantul Nova de peste drum ne-a placut foarte mult: mancare buna si ieftina. Plaja excelenta, linistita, chiar poti auzi valurile si pescarusii!! Ne place Mamaia Nord!
S. Nedelcu
Servicii si facilitati: 10 Curatenie: 10 Locatia: 10
Plaja este foarte linistita si intr-adevar naturala; am apreciat mult curatenia hotelului si amabilitatea personalului; o vacanta minunata pentru liniste si aer curat atat pentru adulti cat si pentru copii.
mihai toader
Servicii si facilitati: 10 Curatenie: 10 Locatia: 10
Un loc de vacanta exceptional pentru relaxare!
Adauga un comentariu pentru aceasta unitate de cazare
Numele dvs:
Email: (email-ul trebuie sa fie valid)
Impresie generala:

Comentariul tau:
Antispam
captcha

copiaza in caseta numarul din partea dreapta
Conditii de aprobare a comentariilor

Contact
trimite mesaj proprietarului
Alte unitati de cazare in Mamaia