Vila Antaris Eforie Nord
210 Ron / camera
Foarte ok. Ideal pt familii cu copii.Camere mari si curate( noi am avut tripla), mi a placut ca nu am avut de urcat scari, gradina mare si plina de verdeata, spatiul de joaca.Putine vile se preteaza sa ofere astfel de servicii in Eforie Nord.- Adriana Gheorghiu
Vila Efor Eforie Nord
140 Ron / camera
Am petrecut o saptamana la mare, in aceasta locatie si pot spune ca a fost super ok. Oameni de treaba si conditii foarte bune. Recomand - Turceanu Andrei
Vila Tropical Eforie Nord
190 Ron / camera
In ultimii doi ani am tot venit aici si voi continua sa-mi petrec vacantele la acest complex. Mereu ne-am simtit minunat :)- Olimpia Zica
Vila  Adrian Eforie Nord
160 Ron / camera
Vila noua, cu bun gust, foarte moderna si foarte curata dotata cu tot ceea ce se scrie pe site-uri: aer conditionat, camera spatioasa, baie decenta cu geam de aerisire, internet, televizor, curatenie in spatiile comune, personalul vilei deosebit de amabil- Alexandra
Hotel Jennifer Eforie Nord
Hotel Jennifer reprezinta o locatie de receptie si cazare contemporana, clasificata la categoria de 3 stele datorita serviciilor ireprosabile si de cea mai buna calitate! Unitatea dispune de 23 de camere complet mobilate si utilate modern cu tv cu cabl
Vila Pretty Woman Eforie Nord
210 Ron / camera
O locatie minunata,recomand cu toata placerea! Fam.Margineanu -Craiova- Valentina Margineanu
Vila Rocco Eforie Nord
150 Ron / camera
Am revenit in Bucuresti dupa un concediu de 8 zile in Eforie Nord, la vila ROCCO.Vila Rocco ofera toate conditiile pentru familiile care petrec concediul cu bebelusi. Am petrecut 8 zile frumoase impreuna cu fetita mea in varsta de 1 an si 2 luni si nepote- PANTAZI GEORGIANA
Casa Andreea Sud Eforie Sud
160 Ron / camera
Foarte frumos,curatenie,personal dragut,liniste,cu siguranta vom mai reveni aici!- Loredana
Casa Francisc Eforie Nord
Anul acesta revenim cu placere la dumneavoastra.Asteptam cu nerabdare pizza lui doamna Elena si pestele domnului Francisk.- MILITIANUL
Vila Elva Eforie Sud
140 Ron / camera
Este o locatie buna, curat, liniste.As avea cateva sugestii:este nevoie la bucatarie de cuptor cu microunde, plasa la usa de la balcon si ar fi ideal daca in curte ar fi mai mule locuri de relaxare, cateva jucarii ptr copii, etc...Locatia este linistita ,- BALTES CLAUDIA
Casa Simona Eforie Sud
165 Ron / camera
Totul a fost de zece absolut. Cu siguranta vom reveni- Moraru Adrian
Vila Alexandra N Eforie Nord
130 Ron / camera
Eu si fam .mea mergem la aceasta superba vila de 5 ani. Servicii ireproșabile.Ne simțim ca acasa.E un loc foarte primitor.Personalul hotelului manifesta o atenție deosebita fata de turiști chiar dacă unii dintre ei nu apreciaza cu adevărat eforturi- Terevlej Marcela
Vila Cornea Eforie Nord
120 Ron / camera
Si anul acesta, am ales aceeasi locatie ca si anul trecut;,,Vila Cornea''.Sunt gazde primitoare ,amabile si foarte calduroase.Ambientul si atmosfera sunt impecabile.Recomant tuturor aceasta locatie.Multa sanatate familiei CORNEA.- ILEANA GHEORGHE
Pensiunea Tourist Paradis Costinesti
140 Ron / camera
Dupa cum scriam anul trecut, am revenit cu drag. Combinatia perfecta intre conceptul german si ospitalitate romaneasca. Multumin pentru tot, Adi & familia.- Plesca Adrian
Vila Amalia Costinesti
160 Ron / camera
Vila e aproape de plaja ,camere curate ,terase ,spatii verzi ,are tot ce e nevoie ca sa te relaxezi in vacanta la mare. O sa revin cu siguranta.- Dobrin M.
Vila  Ok Costinesti
120 Ron / camera
Am petrecut un mini concediu frumos la aceasta vila,familia Luca este o gazda minunata.- Balan Marioara
Vila Cabaua 2 Costinesti
140 Ron / camera
Am fost in vara 2010 si sunt conditii f. bune ,eu am stat la parter si niste tovarasi la et 2 .Am avut tot ce ne-au promis gazdele cind am trimis avansul inclusiv jacuzi la camera care o rezervasem eu.A fost distractie la maxim .M-am distrat mai bine deci- Radu Boltea
Vila  Solo Costinesti
90 Ron / camera
Este cel mai minunat loc. Am fost prima oara in 2013 cu prietenii mei si de atunci am mers in acelasi loc. Am avut o experienta frumoasa, ne-am imprietenit cu alte persoane.. Mancarea este absolut delicioasa, iar proprietarii niste oameni de nota 20. - Oana
Pensiunea Blue Lagune Costinesti
220 Ron / camera
Felicitari d-nei Roxana si d-lui Viorel pentru ce au realizat in acest colt de rai! Nu exagerez cand spun asa. Mai mult nu cred ca ti-ai dori....piscina, foisor, loc de joaca pt. copii, masa de ping-pong, gratar bucatarie complet utilata cu full acces si - Mihai&Luci Anghel
Pensiunea Trident Costinesti
210 Ron / camera
bun gust si rafinament. lucrez tot in domeniul turismului, voi incerca sa implementez si eu macar o parte din placutele surprize oferite de conducerea pensiunii sub forma de servicii extra. Servetelele racoritoare au fost de vis.- Carmen
Vila Boss Eforie Nord
140 Ron / camera
Vila Boss este o locatie situata la numai 3-4 minute de plaja, zona centrala (Grand), punand la dispozitia turistilor spatii de cazare in 6 camere triple dotate cu tv-cablu, wifi gratuit, aer conditionat, frigider, baie proprie sau baie comuna la cele mai
Vila Cassil Costinesti
70 Ron / camera
Doriti sa aveti o vara placuta, relaxanta si linistita la mare, alaturi de cei dragi...? Casa Cassil este locatia perfecta pentru a petrece zile minunate de vara altaturi de familie in una dintre cele mai frumoase statiunii a litoralului Romaniesc. Casa
Vila Leonard Costinesti
A fost foarte frumos. M-am simtit ca in familie. - Catalin Costan
Pensiunea Rustic Eforie Sud
120 Ron / camera
O locatie excelenta din toate punctele de vedere si o gazda primitoare. Ne-am simtit excelent, totul este foarte aproape.- Marian Preda Sibiu
Vila Casa Mea Eforie Nord
190 Ron / camera
Am fost in iunie anul acesta. Conditii bune de cazare, gratar, piscina, foisor. Vom reveni.- Vasile Ionel
Vila Pescarus Mangalia
Vom veni la voi pentru ca sunteti prietenii nostri, este mare lucru sa ti faci prieteni in ziua de azi, vom tine legatura si ne vom ajuta cand va fi mai greu.Pentru domnul Ungureanu si doamna Corina le doresc numai sanatate.- Dan
Pensiunea Bahtiar Eforie Sud
Este un loc minunat! Vin cu drag in fiecare vara! Recomand- Alexandra Elena
Hotel Splendid Eforie Sud
Este splendid...la hotelul Splendid! Locatie excelenta, camere spatioase si curate, puteam privi rasaritul de soare de la balcon. Micul dejun gustos si servit in fiecare dimineata, cu aceeasi amabilitate si promptitudine de catre Dorin, chelnerul nostru m- Eniko
Vila Casa Carmen Eforie Sud
150 Ron / camera
Este al 5-lea an cand vin aici...cred ca asta spune multe...Singura data in care nu as mai veni aici ar fi cand mi-as face concediul in afara tarii.... - Preda Bogdan
Vila Jana Eforie Nord
Foarte bine amplasata vila. Cu siguranta vom reveni. Nu avem nemultumiri. O gazda de nota 10- Rares
Casa Ancora Costinesti
Am stat aici din 21 08 2016 si a fost o vacanta minunata.ft aproape de plaja,curat,liniste si proprietari de nota10.recomand cu incredere mai ales celor cu copii.multumim pt o vacanta minunata ,vom reveni cu drag.- Ilea Gabriela
Vila Ancora Si Dobrusa Eforie Nord
180 Ron / camera
Am fost acolo la sfarsitul sezonului 2015. Cand am ajuns nu ne-am putut da jos din masina din cauza ploii. Si asa a tinut-o trei zile la rand. Din sejurul de cinci zile, ne mai ramasese doar doua cu vreme frumoasa. Am fost foarte impresionati cand, patron- Tania Tirloiu
Vila Carla Costinesti
Am fost foarte multumit de conditiile de cazare si nu in ultimul rand de raportul calitate/pret.Personal amabil, orientat catre client.Recomand cu placere- Codrut
Vila Mateiana Eforie Nord
130 Ron / camera
Vila Mateiana se afla in spatele Pietei Centrale, in cartierul de case. Aceasta zona este favorabila turistilor care vin la mare pentru a se relaxa si a scapa de stresul cotidian; este o oaza de liniste, ferita de agitatia din centrul statiunii. Se afl
Bungalow Meduza Costinesti
ne-am simtit excelent 4 zile superbe ,va multumim- Viorel
Casa Amas Eforie Sud
130 Ron / camera
Casa Amas este situată la o distanță de 300m (5 min. de mers pe jos) față de mare și lacul Techirghiol. Vă punem la dispoziție un număr de 5 camere . La parterul casei, se află 1 cameră de 4 persoane
Vila Amiral Agrement Eorie Eforie Nord
120 Ron / camera
Perfect pentru relaxare cu multa vegetatie si pe malul lacului- Sorin
Casa Bela Techirghiol
130 Ron / camera
Casa particulara Bela este complet renovata in primavara acestui an, mobilata si utilata complet cu mobilier nou, lenjerie noua. Oferim cazare in camere duble matrimoniale sau cu paturi de o persoana, camerele sunt dotate cu baie in camera, televizoare
Hotel Giulia Eforie Nord
200 Ron / camera
OFERTA PROMOTIONALA!!! Pentru rezervarile eralybooking beneficiati de reduceri substantiale!! Hotel Giulia este situat chiar in centrul statiunii, la 50 m de bulevardul Republicii si in imediata apropriere a Bazei de Tratament Ana Aslan, la numai
Vila Madlenne Eforie Nord
185 Ron / camera
OFERTA PROMOTIONALA!!! Pentru rezervarile timpurii beneficiati de reduceri substantiale!! Vila Madlenne reprezinta o unitate de cazare din Eforie Nord satisface pretentiile si celor mai exigenti turisti. Aceasta este compusa dintr-un living spati
Pensiunea Curtea Brancoveneasca Constanta
160 Ron / camera
Am fost cazata in per. 16-18 iulie 2010. Pentru ca nu au mai avut camere duble, am acceptat o camera tripla, la et. 2, fara tv. Ne-a placut mult, baia era pe hol, (si pretul e mai mic), insa nu ne-a deranjat. personalul hotelului e super, foarte politicos- Mihaela
Vila Ana Eforie Nord
100 Ron / camera
Super super frumos gazda Dna Ana foarte drăguța atenta si ospitaliera am fost de doua ori si sigur vom mai merge - Paula
Casa Inu Costinesti
Va doriti o vacanta in inima distractiilor, o vacanta de neuitat, plina de nebunii si de energie la maxim, Casa INU, este locatia perfecta. Situata pe strada Delfinului, foarte aproape de mare si de plaja la numai 2 minute de mers pe jos, Casa INU va gara
Vila Izu Eforie Nord
O locatie decenta ,elegantacu camere mari si curate dotate cu tot ce trebuie unui turist la mare,liniste si curatenie la preturi decente..totul asigurat de o Doamna si gazda extrem de amabila si prietenoasa. Va multumim.. Vom reveni cu siguranta..si pla- Muresan M.-Cluj
Vila Gloria Eforie Nord
165 Ron / camera
OFERTA PROMOTIONALA!!! Pentru rezervarile EARLYBOOKING beneficiati de reduceri!! Vila Gloria reprezinta o noua unitate turistica ce si-a deschis portile turistilor incepand din vara 2014. Aceasta este amenajata modern si extrem de confortabila mul
Vila Paun Costinesti
tuat la intrarea in Costinesti, pe strada Principala (colt cu str. Radarului – a treia strada pe dreapta). Vila Paun ofera conditiile unui hotel de 3 stele. – 20 de camere cu balcon – 2 apartamente cu terase Fiecare camera dispune de baie pr
Vila Silva 2 Mai
Vila situata direct pe faleza priveliste splendida asupra marii, 5 dormitoare duble, trei bai, living mare dotat cu home cinema, bucatarie dotata cu tot tacamul ,spalator, sala mese curte mare cu parcare barbeque,terasa mare, mese in curte.